Wäre wünschenswert ich liebe deb Mann...
John Landis has just signed to direct "Real Men", an original screenplay by Dan O'Dowd, for the Mount Film Company. "I'm very excited to be working with John again", said Mount. "our experiences at Universal, from "Animal House" to "Blues Brothers" were great fun and profitable".
O'Dowd has also written "Starchild", which has Tim Allen attached to star, which was optioned by Icon Films and the Robert Evans Company.
Co-Executive Producers are Chris Kobin (who produced Landis' last film, "Slasher" for IFC, and co-wrote the upcoming horror/comedy "2001Maniacs" directed by writing partner Tim Sullivan and starring Robert Englund) and David Jones.
“Real Men” is an outrageous comedy about an impromptu football game between a gay team and a straight team that attracts world wide attention. It will start in summer 2005 with an anticipated budget in the $35-45 Million dollar range.
The film is currently out to talent.
John Landis is back?
Moderator: Damien3
John Landis is back?
"Ich habe sie den ganzen Abend von dahinten beobachtet...sie sind ein sehr attrativer Mann"
"Warum gehen sie nicht in die Ecke zurück und schauen weiter?"
Kevin Costner..coole Sau.
"Warum gehen sie nicht in die Ecke zurück und schauen weiter?"
Kevin Costner..coole Sau.
Der Typ war mal ganz cool (Blues Brothers, American Werewolf, Spione wie wir, Drei Amigos, Der Prinz aus Zamunda) aber spätestens seit "Blues Brothers 2000" ist bei ihm tote Hose.
"Willst Du etwas wissen, so frage einen Erfahrenen und keinen Gelehrten." (chin. Sprichwort)
"Die Seele ist das Schiff, Vernunft das Steuer und Wahrheit der Hafen." (türk. Weisheit)
"Der größte Feind des Wissens ist nicht Unwissenheit, sondern die Illusion, wissend zu sein." (Daniel J. Boorstin)
Wenn "2010" die Fortsetzung zu "2001" sein soll, dann ist "Sieben" das Prequel zu "8½". (Ich)
Las-Vegas-Ambiente
(Insider)
"Die Seele ist das Schiff, Vernunft das Steuer und Wahrheit der Hafen." (türk. Weisheit)
"Der größte Feind des Wissens ist nicht Unwissenheit, sondern die Illusion, wissend zu sein." (Daniel J. Boorstin)
Wenn "2010" die Fortsetzung zu "2001" sein soll, dann ist "Sieben" das Prequel zu "8½". (Ich)
Las-Vegas-Ambiente